Leta i den här bloggen

onsdag 3 december 2008

Myskväll

Efter en ansträngande dag (not) har jag ännu en myskväll i min ensamhet. Ikväll är ju bästa TV-kvällen med både Greys Anatomy och Dity Sexy Money! Hell yeah! Så jag sitter bänkad (låter tråkigt, som att jag sitter på en gammal träbänk) i sängen med massa godis och vin. Nice, nice.

En lite pinsam incident idag va när jag stod i kassan på systemet och skulle betala. Följande inträffar:

Expedit: Har du legitimation?

Jag: Jo visst (stolt över att jag ser ung ut), här nånstans.

Gräver i väskan, fiskar upp mitt pass (måste skaffa id-kort) som är lite lätt bränt efter helgen.

Jag: varsågod

Expedit: Men gud, vad har hänt? Har du eldat med det?!

Jag: Eh, ja. Det hände en liten olycka i helgen, ställde väskan på ett ljus på en fest och ja... (tittar mot kön där alla ser lite skeptiska ut)

Expediten: Jaha. (ler lite överseende och tittar lite fundersamt på mina vinflaskor)

Jag, står och skäms.

Så kan det gå om man heter Lina och är ett vandrande kaos.

Godnatt mina vänner!!!

//Lina

Inga kommentarer: