Leta i den här bloggen

onsdag 17 december 2008

Crazy nights

Igår upplevde jag den roligaste och mest kaotiska kvällen på länge. Jag, Anna och Mimmi satt och hade lite småtråkigt i vårt kök och helt plötsligt kommer Anna på att det finns kvar vin sen julfesten i ett av kylskåpen (och skinkspad men det vill ni inte höra nåt om, jag lovar) och det va vi ju tvugna att göra nåt åt...

Såå... Kl 16.30 börjar ett av Skäratons sjukaste fylleslag. jag kan inte med ord beskriva vilket jävla liv det va här. Vi satte ihop en liten repetoar av fina sånger som vi framförde iförda förkläden, grytvantar och i Annas fall en papperspåse på huvudet. Mycket fint.

När vinet tog slut började vi gå lös på allt annat som huset hade att erbjuda (öl, mer vin, glögg) och fortsatte med våra dumheter. Jag hade dessutom tvättstugan så det blev några turer dit med (tack så mycket för att ni hängde upp tvätten i taket era jävlar :P) Jag har nog inte skrattat så mycket sen jag flyttade hit tror jag. Mimmi, Anna och jag är numera Växjös kaostrio nr 1!!

Får väl även gå ut med en liten officiell ursäkt till alla som blev uppringda av oss, vi kände bara för att dela med oss lite av vår glädje. Förstår att vi verkade lite smått sinnessjuka hahaha.

I morse va det liite hårt att ta sig ur sängen men det gick, jag har ju trots allt varit med om värre. Jag lyckades ta mej till min föreläsning i ämnet "Praktisk Journalistik" som va jätteintressant trots att jag va så trött att jag såg dubbelt och antagligen verkade väldigt ointresserad (förlåt Håkan). Som tur va fick vi sluta en timma tidigare så jag gick upp till Mimmi och Annas skola och umgicks med dem. Skulle blivit fotad för en reklamkampanj för deras skola (eller nåt liknande, jag va för bakis för att fatta) men det blev uppskjutet.

Nu blir det "Dirty, sexy, money" och Te...Och ett långt samtal med min finaste älskling som va gullig och ringde, Älskar dej! <3

Bara en sista sak; Vem fan kastade snöbollen på vårat fönster igår?? Förstår du själv vad som kunde ha hänt?? Hoppas att jag träffade dej med potatisen i huvudet!!

Godnatt!!

//Lina

Inga kommentarer: