Leta i den här bloggen

söndag 15 maj 2011

Söndag

Det blev en lugn kväll på jobbet igår, förstår inte vad som hänt med Västervik. Vart är alla? Men de som var där var trevliga och kvällen flöt på bra utan några större incidenter vilket var väldigt trevligt.

Idag har jag sovit till kl 13.00. Jag vet ärligt talat inte när det hände sist, måste varit flera år sedan. jag brukar inte kunna sova längre än 10-11 även om jag varit ute kvällen innan. Så skönt att vara utvilad.

Dagen ska spenderas inomhus eftersom min lägenhet är sjukt stökig och till och med äcklig. Så nu ska det diskas och städas för jag hatar verkligen stök, usch! Förhoppningsvis kommer min älskling in till stan en sväng för han och några fler funderade på att äta här nånstans, hoppas hoppas. Det är verkligen sjukt hur mycket jag saknar honom! Inga fler helger ifrån varandra på ett bra tag nu säger jag bara.

Näe, om jag skulle ta tag i disken nu kanske?

Inga kommentarer: