Leta i den här bloggen

onsdag 18 maj 2011

Dagens...

Dagens humör: Bra, riktigt bra faktiskt :)

Dagens borde: Inget jätteakut, jag har "semester" den här veckan :)

Dagens frisyr: Samma som alltid, utsläppt plattat men med lite vågor i topparna. Vill så gärna klippa och färga snart!

Dagens smink:
Ingenting förutom concealer än så länge, har inte gjort mig iordning än.

Dagens klädsel: "Träningskläder", tights och linne, ska gå och träna om nån timme.

Dagens favoritlåt:
Adele - Someone like you

Dagens planer: Träna, handla mat, posta paket och telefondejt med Cajsa ikväll :)

Dagens vill ha:
Pengar (som alltid), en fransk bulldog, lite färg så jag slipper vara blekast i kommunen.

Dagens längtan: Utomlands!!!!!

Dagens beroende:
Tradera, måste kolla mina auktioner ungefär 1 gång i minuten.

Dagens tråkigaste: Kan inte komma på nåt som är extra tråkigt?

Helgens bästa: När Daniel och John överraskade och kom hit på söndagkvällen med mozzarellasticks och cola light, mys!

Helgens mest efterlängtade:
En ledig Lördag, det var länge sen nu.

Helgens pinsamaste:
Prepare to be amazed! Jag gjorde inget pinsamt i helgen :)

Dagens motto: Take me as I am or watch me walk away :)

Inga kommentarer: