Leta i den här bloggen

måndag 2 maj 2011

Maj

Helt stört att vi redan är inne i maj månad. Jag fattar inte vart tiden har tagit vägen. Synd att värmen försvann för det är ju så himla fint väder, jag bara älskar solskenet! Det enda molnet på min himmel är att jag fortfarande inte har fått nåt sommarjobb vilket är fruktansvärt stressande. Men jag hoppas att allt löser sig så fort som möjligt. Annars tänkte jag skaffa F-skatt och börja sälja glass genom fönstret. En av många fördelar med att bo mitt i centrum haha.

Förövrigt så har helgen varit supermysig trots att jag jobbade både fredag och lördagkväll och inte hann träffa min älskling så mycket som jag skulle vilja. Man är ju inte så social när man har jobbat till 4 på morgonen och måste sova hela förmiddagen. Men det är nice att va tillbaka på Club 9 igen, trevliga kollegor och för det mesta trevliga gäster.

På söndagen var vi ambitiösa och lagade porterstek, hasselbackspotatis, sallad och så vaniljpannacotta med hallon till efterrätt. Såå sjukt gott! Skulle kunnat äta såsen med sked haha. Bjöd in mamma och Kent också som va väldigt imponerade av oss :)

Idag ska jag fortsätta leta jobb och så blir det en tur till gymmet i eftermiddag. Hoppas att ni får en bra dag ni med :)

Inga kommentarer: