Leta i den här bloggen

lördag 14 maj 2011

Lördag



Nu har jag vaknat efter att faktiskt ha sovit konstant i 8 timmar, så sjukt skönt. Det händer inte ofta kan jag säga men det var välbehövligt. Är fortfarande förkyld men det börjar ge med sig lite i alla fall.

Idag ska jag hem till min käre far och äta lunch och sedan vila upp mig för ännu en kväll på jobbet. Hoppas att jag inte behöver skicka efter polis ikväll, men man vet ju aldrig med folk. Vissa har ju svårare att bete sig än andra...

Hur som helst så saknar jag min lilla älskling som är ute i Edsbruk och styr upp nån klättring för barn. Känns så konstigt att inte ses på en hel helg, men vi får väl ta igen det nästa helg när jag tänkte försöka va ledig på lördagen.

Har inget mer spännande att dela med mig av tror jag, ska göra en uppryckning på bloggen snart men just nu har jag inte haft nån inspiration alls. Har ni några idéer om vad ni vill läsa om? Skriv dem gärna i kommentarsfältet i så fall. Ni vet att det finns ett sånt va? :P

Kan frågestund va nåt kanske?

Inga kommentarer: