Leta i den här bloggen

måndag 31 mars 2014

Min helg,

Hej! What's up? Jag sitter i soffan och äter chokladbollar (nyttiga of course) och läser bloggar. JAg är ledig idag vilket är väldigt skönt med tanke på sommartiden. Jag hatar att ställa fram klockan. Dummaste påhittet ever.

Har ni haft en bra helg? Det har jag. I fredags var jag på Guldkant och åt middag med mamma, Anna och Johan. Jag åt som vanligt deras torskrygg, jag verkligen älskar den. Efter en trevlig middag gick jag och Anna ner till Briggen och drack varsin cider och träffade lite folk, sen gick vi hem och kollade på Solsidan. Skönt att vara hemma tidigt.

På lördagen fikade jag med mamma och Anna och gick på stan lite. Vädret var så himla fint med strålande sol. Sedan gick jag ut till hästarna. Malin var i Stockholm så jag var hästvakt. Så himla skönt att vara där ute utan att frysa ihjäl. På lördagkvällen skulle jag egentligen iväg men det blev inställt så jag hade hemmakväll. Lagade god mat och såg The to do list, lite sjuk men väldigt rolig film.

På söndagen åt jag lunch med pappa och syskon (har inte gjort annat än att hänga med dem hela helgen haha), storhandlade åkte ut och tog hand om hästarna och på kvällen gick jag och Malin runt Maren.

Så allt som allt var det en lugn och mysig helg som blev lite längre eftersom jag är ledig idag också. Har bara varit hemma och städat och slappat framför TV:n så nu ska jag ge mig iväg och göra några ärenden på stan.

Adios!

Inga kommentarer: