Leta i den här bloggen

torsdag 27 mars 2014

Ge mig kraft!

Så. Jävla. Slut. Det är vad jag är idag. Jag var så uppe i varv igår att jag verkligen inte kunde sova. Sammanlagt blev det 4 timmar. Behöver jag säga att det var VIDRIGT att gå upp vid 6.30? Vidrigare än vanligt.  Att jag hade en arbetsdag som varade mellan 7.50-18.20 att se fram emot gjorde inte saken bättre. Men det gick. På något sätt. Men det känns inte som att jag varit mitt bästa jag direkt.

Jag skulle gått på yoga ikväll men det fanns inte en chans att jag skulle orka det. Så istället har jag legat i soffan och tittat på Top model. Jag får ta igen det i helgen. Jag som är inne i ett så bra träningsflow nu. Men, men.

Imorgon har jag sovmorgon och börjar jobba 11.50. Så himla skönt! På kvällen ska jag ut och äta middag med mamma och mina syskon. Det ska bli mysigt!

Inga kommentarer: