Leta i den här bloggen

onsdag 26 mars 2014

Härlig onsdag!

Hello everybody! Hoppas att ni också har haft en bra dag för det har jag. Jag var ledig hela dagen och fick min älskade sovmorgon, städade undan lite i köket och badrummet och sen åkte jag ut till hästarna. Vi fixade med deras mat och lite annat och sedan åkte jag till Coop och storhandlade. Jag köpte supermycket frukt och grönsaker eftersom jag tänkte få ordning på min hälsa haha.

Nej men nu när jag tränar lite mer vill jag ju gå hela vägen och inte förstöra det jag gör med massa skräp. Men mer om det i ett annat inlägg som kommer snart.

Nu på kvällen har jag haft hand om mitt första möte på jobbet. Lite otäckt att vara mötesledare och stå framför alla och prata men det gick bra. Sedan höll jag i en provning av ekologiska varor. Det var däremot inte ett dugg otäckt utan bara jätteroligt! Jag älskar att hålla i provningar.

Så en fullspäckad dag med massa roliga saker har det varit. Nu ska jag avsluta dagen med en hallon&banansmoothie, tända ljus och ett avsnitt av Sveriges Mästerkock.


Godnatt!

Inga kommentarer: