Leta i den här bloggen

söndag 14 juli 2013

Hola!

Alltså, jag skulle ju designa om lite här vilket ledde till 1 st totalraserad blogg som såg ut som jag vet inte vad. Så jag låste den och tänkte fixa till den men orkade inte så nu ser den ut som vanligt.

På tal om totalraserad, ungefär det har jag varit senaste veckan. Förkylning, PMS, stress, hets och massa drama. Jag hatar drama! Visst, jag kan väl va lite dramatisk själv ibland men vissa lever ju verkligen för att skapa dramatik. Inte min grej.

Fick en så rolig fråga igår; Varför händer alltid allting dig?

Ja, jag undrar detsamma. Allt sjukt verkar dras till mig.

Men nu har jag haft 4 st härliga dagar/kvällar utan mer drama än nödvändigt. Har umgåtts med fina vänner, kollegor och min extrafamilj. Mycket trevligt!

Nu ska jag väcka upp alla mina gäster (driver nåt slags Bed & Breakfast under varje Visfestival) och äta frukost. Sen ska jag äta lunch med pappa och syskon och ikväll ska jag rida.

Just det, städa! Lägenheten ser numera ut som Bråvalla..,

Inga kommentarer: