Leta i den här bloggen

måndag 1 juli 2013

Good evening!

Ser ni! Jag håller bloggen lite mer vid liv nu i alla fall. Fast det får bli på kvällstid för på dagarna har jag fullt upp med att njuta av vädret och min ledighet. Semester är riktigt nice faktiskt! Trots att jag inte gör något särskilt om dagarna är det helt fantastiskt att inte ha tider att passa eller platser jag måste vara på. Men jag saknar vissa delar av jobbet lite.

Idag har jag tagit en lång sovmorgon, ätit brunch, gått 6 km, handlat orimliga mängder mat, solat, fått håret slingat och slappat i soffan med tre avsnitt Pretty Little Liars. Väldigt spännande och sevärd serie! Imorgon väntar ännu en lugn dag, det enda jag vet att jag ska göra är att rida, resten av dagen tar jag som den kommer. And I love it!

Nu ska jag avsluta min kväll med att se Pirates of the Caribbean, det var väldigt länge sedan!

Vi hörs imorgon!

Inga kommentarer: