Leta i den här bloggen

onsdag 31 juli 2013

Den stora kaosdagen!

Men vad är det för fel? Den senaste tiden har verkligen varit helt upp och ner. Har ingen koll på något och jag bryr mig ärligt talat inte heller. Det går verkligen inte att hålla ihop livet och få in några rutiner. Har inte sovit mer än 5 timmar/natt på en vecka och nu är jag så trött att hela kroppen gör ont.

Dagen har bestått av 11 timmar rent kaos på jobbet. Helt galet hur mycket som kan gå fel på en enda dag! Men det mesta går ju att reda ut, bara det att allt tar sån tid. Kom hem till en lägenhet i ruiner (typ) och har ägnat en timma åt att röja undan det värsta.

Nu ska jag äta en bit ananaspaj och se ett avsnitt av Solsidan innan jag totaldäckar. Är förhoppningsvis ledig imorgon och då ska jag sova ut. Om det går, är ju inte direkt bra på att sova.

Usch, är inte på humör för något känner jag. Har varit pms-deppig i snart 3 veckor. Allt känns bara jobbigt och tråkigt och jag är sååååå sjukt trött på folk i den här staden.

Jaja, efter downperioder brukar det ju gå uppåt så det är bara att trampa på och vänta på att det vänder.

Gärna snart tack! Ge mig bara en enda dag när allt går som det ska.

Inga kommentarer: