Leta i den här bloggen

måndag 15 juli 2013

Back to work!

Jepp, idag var det back to work som gällde för mig. Kul att vara tillbaka men lite tråkigt att semestern är över för denna gång. Men jag har bestämt att jag ska ta en minisemester i höst någon gång också. Tror att det kan behövas.



Efter jobbet åkte jag hem och bytte om och sedan gick jag bort till Carolina och hämtade en resväska som jag fick av dem. Rosa och jättesnygg, nu kan jag travel in style. Catchade upp om helgen också och jag hade visst missat ett och annat under lördagen haha. Gick hem och åt middag som min syster lagat åt oss, sallad med varm getost. Sjukt gott!!! Jag skulle kunna leva på getost i olika former.



Nu ska jag ägna mig åt mitt yttre en stund. Ska smörja in mig med brun utan sol och fixa till naglarna lite. Naturligtvis till ett avsnitt Hart of Dixie. Tycker att den serien är så lagom lättsam och rolig.

Imorgon jobbar jag 11.50 - 18.45 och på kvällen tänkte jag ta en powerwalk. Måste hålla formen någorlunda nu känner jag.


Avslutar med en bild på mig, Katya och Helena från fredagen på Guldkant som var grym! 


Godnatt och sov gott!

Inga kommentarer: