Leta i den här bloggen

tisdag 25 september 2012

Oh my, applepie!

Herregud så mycket kunskap som tryckts in i mitt huvud idag! Jag lär mig så himla mycket och det känns så bra. För att inte tala om allt gott jag äter, finns en risk att jag inte kommer att komma in igenom bussdörrarna imorgon haha.

Efter 12 timmar av provningar, föreläsningar och diskussioner satte jag mig en stund i massagestolen som finns här och det var helt underbart! Ska få tummen ur och boka in en massage när jag kommer hem för det blev en himla skillnad i min rygg som jag annars känner av jämt och ständigt.

Nu har jag tagit en dusch och ligger nedbäddad i min säng och kollar på Hollywoodfruarna. Gunilla är ju inte lite blåst hon. Men jag gillar Maria och Isabelle, de är ju lätt roligast.

Imorgon väntar öl och spritprovningar så nu är det snart dags att sova. Vill typ inte åka hem igen men jag längtar efter mina bebisar och min familj så det ska bli kul att träffa dem igen.

Godnatt!

Inga kommentarer: