Leta i den här bloggen

torsdag 27 september 2012

Lush Bubbelgum lipscrub


Denna lilla goding fick ju följa med mig hem från Lush igår. Eftersom jag köpte ett läppstift med ganska mycket färg tänkte jag att då kan det ju vara snyggt med ett par snygga läppar utan flagor att applicera det på.

Den här scrubben ät till största delen tillverkad av socker och jojobaolja så man kan ju göra en själv om man vill men då går man ju miste om det bästa av allt med den, nämligen doften! Jag är ju som bekant besatt av goda dofter och den här luktar så barnsligt gott av bubbelgum att man vill ha den på läpparna hela tiden.

Nu ska man ju inte det utan bara skrubba och sedan ta bort överskottet men lite av doften hänger ändå kvar. Läpparna blir mjuka och lena och alla evetuella flagor efter torrhet försvinner i ett nafs. Perfekt innan läppstiftet alltså.

Priset är 79:- för en burk på 25 gr vilket jag tycker är väldigt bra med tanke på hur lite man använder i taget.

Behöver jag säga att den får högsta betyg?

Inga kommentarer: