Leta i den här bloggen

söndag 23 september 2012

Hej från huvudstaden!

Hello! Nu ligger jag i en fluffig hotellsäng i Stockholm och njuter av att äntligen kunna slappna av. Det har varit två hektiska men roliga dagar på medarbetarmötet i Linköping, så skoj att träffa massa folk jag bara snackat i telefonen med och bra sätt att knyta nya kontakter.

Middagen igår var helt underbart god men jag blev så sjukt mätt! Lyxigt med trerätters och våra butikschefer hade verkligen ansträngt sig med underhållningen. Sen kan jag ju meddela att Västerviksbutiken ägde dansgolvet efteråt. Så jävla roligt. Ännu roligare är att mina kollegor försökte agera match-makers åt mig haha. Men tja, uppmärksamhet är ju alltid trevligt hehe.

Idag var det stört segt att gå upp. Hade sovit ca 4-5 timmar och var inte mitt mest attraktiva jag idag. Men det gick ju bra ändå. Men skrattanfallen som inträffade runt luch var inte att leka med. Tre övertrötta Västervikare och en asskön linköpingstjej i kombination med typ världens roligaste lunch. Kaos. Undrar om Västerviksbutiken är välkommen nästa gång haha.

Hur som helst, när de andra tog bussen hem till viken hoppade jag på tåget till Stockholm och efter lite letande hittade jag ju till mitt hotell med lite hjälp av två snälla engelsmän. Är ju sjukt dålig på Stockholms geografi och mitt lokalsinne är sämst (gick liksom vilse i Lkpg inatt. Kan tillägga att vi va på ett ställe ca 200 meter från hotellet. Fick ringa en kollega för assistans. Bra Lina) men trots det gick det bra.


Imorgon väntar ytterligare en resa ut till Skarpö som ligger ute i skärgården. Där blir det kurs och det ska bli sååå spännande. Men nu är det dags att sova om jag ska orka gå upp och njuta av hotellfrukosten.
 
Saknar dessa två, annars trivs jag som fisken i vattnet!
 

Inga kommentarer: