Leta i den här bloggen

torsdag 27 september 2012

Back home

Nu är jag hemma i Viken igen! Kom hem sent igårkväll så det blev en ordentlig sovmorgon imorse. Gick inte upp förrän 10 men det hade jag förtjänat efter dessa intensiva dagar. Är ledig idag så jag ägnar dagen åt att packa upp, tvätta och bara slappa framför tvn. Vädret suger så jag stannar nog inne större delen av dagen.

Ikväll funderar jag på att gå ner på stan en sväng, det är ju tjejkväll så det är öppet längre och det brukar finnas massa bra erbjudanden i butikerna.

På tal om erbjudanden så hade de ett grymt erbjudande hos en frisör Centralstationen igår. Luggklippning för 65:-. Jag hade ju två timmar på mig innan mitt tåg gick så jag passade på att toppa min "lugg" lite. Hatar ju när håret längst fram blir för långt och bara hänger i ansiktet. Nu ser det mycket bättre ut.

Fick även med mig ett läppstift och en läppscrub från underbara Lush och två halsband från nån liten butik som hade utförsäljning. Supersnygga enkla halsringar som passar till det mesta. Visar när jag har min egen dator igen.

Nu ska jag återgå till min tvätt!

Inga kommentarer: