Leta i den här bloggen

onsdag 23 september 2009

Today is just another day

Har varit hos Matilda P hela dagen och pluggat. Orkade inte va ensam med mig själv idag. För trots att jag försöker intala mig själv att jag inte borde vara ledsen så är jag det. Ända in i själen, vart nu den sitter. Om jag kunde sälja min till djävulen skulle jag göra det, lätt. Då skulle jag nog må bättre tror jag.

Telefonen ringer, sms:en trillar in med jämna mellanrum. Folk frågar om jag vet och hur jag mår. Det kanske betyder att jag får vara lite ledsen iaf. Trots allt som hänt. Trots allt jag sagt.

Jag önskar att jag kunde spola fram tiden. För tiden läker alla sår. Sägs det.

//Lina

1 kommentar:

L sa...

Klart du får va ledsen!!! Det vore nästan konstigt annars med tanke på hur stor del av ditt liv du har känt honom! Och hur nära du kände honom en gång.
Vi va små. Man är konstig när man är liten.
Själv har jag gråtit 3 dagar i sträck.. Och det kommer bli fler.. Funderar på att åka hem och lägga blommor på graven. Säga hejdå...
Puss /L