Leta i den här bloggen

onsdag 9 september 2009

Hey ho, let's go!

Ja!
Imorse började inte så bra. Jag hatar sånna morgnar, när allt känns jättejobbigt och motivationen inte finns nånstans. Men efter dagens föreläsning med Göran Palm, som måste vara universitetets mest underhållande lärare, kändes det så mycket bättre. Tror att jag behövde gå ut bland folk lite hehe. Efter skolan blev det en tur till apoteket och willys, mkt spännande. Här hemma har jag bara städat och lagat lite mat, gått en promenad och pratat med Cajsa on the phone. Trevligt trevligt. Nu har har precis snyltat vin från grannen (han sa att jag fick) och väntar på Idol. Nu är det Trinny & Susannah, the naked truth där massa brittiska människor ska klä av sig nakna och bilda en skulptur. Låter som nåt min lilla älskling skulle tycka va kul :P. Får lite ångest över att jag dricker vin idag igen, som att 5 dagar i rad inte räcker liksom. Men jag va ju nykter igår hehe.

Whatever whatever...

Puss på er!

Inga kommentarer: