Leta i den här bloggen

onsdag 16 september 2009

Men va faan!

Jag fattar inte hur jävla svårt det kan vara för vissa människor att röra på sitt arsle och sköta sitt jobb när faktiskt andra människors liv hänger på det. Hur kan man skita i att göra något som tar 10 jävla minuter men som betyder så himla mycket för någon annan? Och vad fan hände med ansvar? Finns det ingen som tar ansvar för sina uppgifter längre? Nej men visst, va bra, då ska jag sluta med det också eftersom det tydligen inte spelar nån som helst jävla roll att man gör det man ska. Och i tid dessutom. Men det är klart att det inte hjälper. Men nu är det bara så att jag ger en viss person EN vecka till på sig innan helvetet bryter löst. Jag skämtar inte. Sedan lämnar jag den här skiten bakom mig eftersom jag inte har något annat val. Tack så jävla mycket i så fall.

I övrigt har jag och Matildorna haft en mysig kväll med fika och lite plugg (mest snack faktiskt, men det behövdes) och blivit liite klokare på vad vi har framför oss. Om jag ens har en framtid, det visar sig väl snart...

Nu ska jag packa inför en massa flängande, (en Norrköpingsresa som jag verkligen inte känner för bla), och sedan blir det duschen.

//Lina

Inga kommentarer: