Leta i den här bloggen

måndag 14 september 2009

Happy!

Är så glad ikväll mina vänner. Jag har fått in poängen för en hemtenta som jag hade missat att komplettera i tid, tur att man har snälla lärare (förutom en som jag helt ärligt misstänker att jag får åka hem till och tälta utanför hans hus för att få kontakt med). Dessutom gjorde jag en otrolig upptäckt på ICA i Målilla i fredags när jag väntade på Tusse och Jolin, nämligen Icas cookies med tranbär och vit choklad. Dessa kakor har jag letat efter i ca 1,5 år sen vi blev bjudna på dem hos vår chef på Viasat (mitt värsta jobb btw). Jag blev helt besatt av dessa kakor men har inte vetat förrän nu vart de kom ifrån. Så idag gick jag bort till Teleborgs Ica och kollade om de fanns där. Först hittade jag dem inte och blev helt förstörd men sedan upptäckte jag dem i en annan disk och lyckan var total. Härligt att livet kan va så enkelt att man blir glad över att hitta sina favorit kakor. Det gillar jag :D.

Hittade också billigt kött (nej det va inget fel på det) så jag lyckades laga rostbiff med gräddsås och wokade grönsaker till middag. Mycket gott. Nu blir jag lite hungrig igen...

Jaja, det var allt för idag.

Puss på er!

//Lina

Inga kommentarer: