Leta i den här bloggen

onsdag 16 september 2009

Shape the fuck up!

Jag måste skälla lite på mig själv för att jag är så otroligt lat. Här har jag stundvis hur mycket tid som helst och vad gör jag på denna tid? Jag kollar på tv, sitter vid datorn, rensar skåp och lådor (det behöves faktiskt) och andra ganska slappa saker. Och när jag gör viktiga saker, vad gör jag då? Jo, SITTER på föreläsningar, SITTER och pluggar eller snarare ligger efter som jag pluggar i sängen för det mesta. Och så klagar jag på att jag är i dålig form och inte orkar nånting. Konstigt, verkligen.

Näe, nu får jag ta tag i det här. Har ju slagit vad med Danne om vem som kan komma i bäst form till jul och jag tänker inte förlora. Så nu blir det hårdträning fram till dess hehe. Fast idag har jag träningsvärk från ridningen så det får räcka med en promenad och en cykeltur till Matilda senare.

Puss.

//Lina

Inga kommentarer: