Leta i den här bloggen

måndag 28 september 2009

Fy fan.

Idag är ingen bra dag. Inte alls. Inte nog med att jag har ägnat större delen av helgen åt att må dåligt (fy fan för magsjuka säger jag) och att jag missade seminariet i kursen som vi är klara med eftersom jag inte ville sitta på en buss i 3,5 timmar och må illa, nu har jag precis insett att jag har en jävla hemtenta att skriva, att den nya helveteskursen börjar imorn och att jag inte har nån jävla aning om jag överhuvudtaget håller på med. Jag måste få ihop min shit och skaffa lite kontroll men jag orkar fan inte. Och det är inte för att jag är lat utan för att jag tror att det faktiskt är något fel på mig, brist på något ämne kanske, för jag har verkligen noll energi, allt jag känner för är att sova. Inget känns meningsfullt eller ens roligt. Så kan det inte fortsätta, jag väntar en vecka sen går jag och kollar vad det är för fel. Nu ska jag se på Greys Anatomy tills jag somnar.

//Lina

Btw, Håkan är nog den mest värdelösa personen när det gäller kommunikation. Han är ett skämt rent ut sagt, det ska inte behöva ta ca 6 månader för att få svar på ett mail och då dessutom ett jävligt dåligt svar. Hoppas att du sover gott på nätterna för det gör fan inte jag utan studiemedel = noll pengar. Idiot!

Inga kommentarer: