Leta i den här bloggen

fredag 23 oktober 2015

Årsdag, bilder och inflammerade hälsenor

Hej på er! Hur härligt är det att vakna till strålande sol? Älskar den typen av höstdagar. När luften är kall och klar och solen skiner. Vill bara ut och gå en långpromenad. MEN, det får jag inte. Jag har nämligen dragit på mig hälseneinflammation och ska egentligen inte gå alls, men det blir lite svårt för mig att leva mitt liv från soffan. Så jag äter inflammationshämmande och försöker att ta det så lugnt som möjligt.

Kul förresten att så många läste mitt förra inlägg, nästan rekord för i år. Däremot fattar jag inte vart bilderna i inlägget tagit vägen. Så konstigt att de är där när jag publicerar och sedan försvinner. Men jag lovar att lägga in dem igen när jag sitter vid en dator.

Vår årsdag var jättemysig. Älskling hade lagat middag, jag hade köpt champagne och båda hade köpt presenter. Jag fick en supersöt ring från Edblad som matchar mitt armband från samma märke och sedan fick jag en packlista till lördag när vi ska iväg på äventyr. Det är Robert som har stått för planerna så jag har ingen aning om vart vi ska eller vad vi ska göra. Jättespännande!

Nu ska jag gör mig i ordning, fixa några ärenden på stan och sedan jobba ett par timmar. Ikväll ska jag på tjejmiddag hos Linnea och sedan hoppas jag på lite gos med den finaste jag vet.

Hoppas att ni får en toppenfredag!

Inga kommentarer: