Leta i den här bloggen

tisdag 3 november 2015

Grattis till mig!


Idag fyller jag 27 år. Tiden springer verkligen iväg. Jag har dock inte firat något än eftersom jag jobbar till 22.30 ikväll. Men hoppas på lite minifirande med min älskling ikväll när jag kommer hem. I övrigt blir det inget särskilt firande för min del. Jobbar väldigt mycket kväll den här veckan och har inte riktigt energi att fixa med nåt kalas. Det får bli nästa år.

Känns helt ok att bli ett år äldre, trots lite åldersnoja. Tror att jag måste försöka släppa min bild av hur jag trodde/ville att livet skulle se ut och se vad jag åstadkommit istället för vad som saknas. Och vad vore livet om man inte hade mål att sträva mot?

Nu ska jag äta upp min risifrutti (lyxigt värre) och återgå till jobbet. Världens bästa Cajsa hämtar mig om ca en timme. Efter en hektisk kväll kunde jag inte få en bättre present.

1 kommentar:

ISA sa...

grattis i efterskott! än är du (vi) i våra bästa år säger vi :D