Leta i den här bloggen

söndag 4 oktober 2015

Söndagslistan!

☆ SÖNDAGSLISTA ☆
Vad ska du göra idag?
Åka och handla, titta på köksgolv, jobba och ha myskväll med R.
Vad har varit bäst i veckan?
Lördagen. Var i Linköping med Cajsa, Carolina och Lars. Vi gick på stan och shoppade och efter det åkte vi till Ikea. Avslutade dagen med fika hos Maja och Gustav. Jättemysig dag!
Vad har varit sämst i veckan?
Den har varit rätt stressig så jag är lite trött nu. Sedan finns det ju en och annan person som jag skulle klara mig utan i mitt liv.
Vad har du sett för filmer?
Pineapple Express. Väldigt märklig men rolig.
Har du gråtit något?
Faktiskt inte. Skönt.
Vad längtar du efter?
Att vara ledig imorgon och fixa hemma med alla nyinköpta grejer. 
Vad vill du tipsa om?
Boken 1960-2014 av Per Holknekt. En av de bästa böcker jag läst.
Vilken låt sammankopplar du med den här veckan? 
Reality av Lost Frequencies
Vilka emojis får sammanfatta veckan?
Den glada, vinglaset och pengarna som flyger iväg.

Inga kommentarer: