Leta i den här bloggen

fredag 9 oktober 2015

Musslor!

Ibland ( läs:ofta) så känner jag för att lyxa till livet lite. Göra något extra bara för att jag kan. Så ikväll hade jag och Cajsa bokat bord på Guldkant för att sätta i oss varsitt kilo musslor och dricka lite vin. Så mysigt!



Dock så blev det en tidig hemgång eftersom jag ska upp och jobba kl 7.30 imorgon. Så trist att jag missar lilla Emmas dop men det fanns inget att göra åt det. Jag slutar 15.30 så jag hinner helt enkelt inte. 

Resten av helgen är oplanerad. Borde röja ur mitt förråd så jag får plats med en del grejer som jag inte vill ha framme i lägenheten och så känner jag att jag skulle vilja hinna ta en fika med min mamma. Det var ett tag sen nu. 

Nu kom jag in på sidospår, ska släcka lampan nu så jag orkar gå upp vid den härliga tiden 06.30 imorgon.

Godnatt! 

Inga kommentarer: