Leta i den här bloggen

måndag 12 oktober 2015

Måndag och helgen som varit



Äntligen måndag! Eller? Jag gillar ju måndagar för tillfället eftersom det oftast innebär ledigt för mig. Jag var i och för sig ledig igår också och ägnade dagen åt att rensa och organisera i min garderob  så nu hänger alla mina klänningar, kjolar och finare toppar i färgordning i varsin garderob.

Förutom detta projekt åt jag frukost med min älskling och när han åkt hem till sig för att lägga golv parkerade jag mig i soffan med surpuppan ovan (hon var faktiskt inte så jättesur innan bilden togs) och såg Johan Falk, De 107 patrioterna. Älskar Johan Falk!

På kvällen blev det pizza och inspektion av golvet hemma hos R. Så himla fint blev det! Kan lägga upp bilder när alla lister osv är på plats.


Inga kommentarer: