Leta i den här bloggen

måndag 8 april 2013

Min måndag!

Hej! Måndag idag vilket innebär ny vecka och nya utmaningar. Idag har jag varit och gäst-jobbat i Gamleby. Kul att jobba i en annan butik och få lite nya intryck. Avslutade dagen med att äta lunch på Linas Skafferi med två av tjejerna som jobbar i gamleby-butiken. Mycket trevligt!

Nu har jag suttit och skrivit klart min mini-uppsats som var vår efteruppgift från Vinkunskaps kursen som jag var på. Skönt att ha det klart.

Funderar på att gå ner på stan och kolla lite, MÅSTE köpa nya strumpor för nu är det faktiskt kris. Härom dagen var det så illa att jag drog på mig ett par kvarglömda herrstrumpor i typ storlek 48 som jag hittade i en låda. Sexy! Not!

Borde dessutom boka en tid hos frisören, fattar inte att håret växer så fort. Känns som att det alltid behöver toppas.

By the way så lade jag ner vit-månad-projektet. Alla trodde ju att jag var gravid eller allvarligt sjuk så jag hoppar över det haha.

2 kommentarer:

Becca sa...

Hej!
Du som har lika små fötter som mig, köp på barnavdelningen! De har till o med upp till stl 39 :o
Och när du har sett klart på gossip girl så har du true blood, desperate housewives, greys anatomy och girls kvar att se :)
Puss o kram vi ses på stan!

Kaos-Lina sa...

Tack för tipset, ska definitivt kolla på barnavdelningen nästa gång :) Måste även börja kolla på Girls känner jag, alla säger att den är så bra. Men inget slår ju Chuck Bass ;) Kramar