Leta i den här bloggen

lördag 6 april 2013

Isadora

Ett av mina favoritmärken när det gäller skönhetsprodukter i budgetklassen är Isadora. Använde nästan bara smink därifrån för ett par år sedan men på senaste åren har de hamnat i skymundan när jag testat lite dyrare produkter. Men nu har jag hört så mycket bra om en del produkter så jag är väldigt sugen på att testa ett par stycken. Fördelen med budgetmärken är ju att man kan unna sig lite mer och om produkten visar sig hålla en låg kvalitet känns det inte lika jobbigt att ha spenderat 79:- som 799:-, eller hur?

Produkterna som jag är mycket nyfiken på att testa är dessa:


Twist up gloss-stick, säskilt den till vänster ser fantastisk ut.




High Performance foundation, mångas favorit verkar det som så kanske dags att testa.



Flex tip eyeliner, är usel på att få till eyelinern men denna spets verkar bra




Dålig bild men det är en perfect lipliner i nyansen transparent lipfix som ska hindra läppstiftet från att blöda ut ifrån läpparna.

Kanske ska lägga en beställning?? 

Inga kommentarer: