Leta i den här bloggen

torsdag 4 april 2013

Lugn kväll!

Hej hej, hemskt mycket hej! Kom hem för en timme sedan efter en dag på jobbet. Har ätit och tagit hand om köket och nu tänkte jag tillbringa resten av kvällen med en kopp te och några avsnitt av Gossip Girl. Är inne på säsong fem nu, bara den sjätte kvar sen och efter det vet jag inte vad jag ska ägna min fritid åt haha.

Fick en riktigt bra nyhet på förmiddagen förresten. Min gamla lägenhet som jag har betalat dubbla hyror för ett tag nu, blev uthyrd så jag får tillbaka nästan hela hyran för den här månaden. Såååååå nice!!!! Ett par tusen som jag inte räknat med. Nu kan jag äntligen slappna av och slippa tänka på den lägenheten.

Imorgon jobbar jag 7.50 - 18.45 och på kvällen tänkte jag bara va hemma och ta det lugnt. Inte ofta det händer men jag jobbar även lördag så då kan det ju va kul att vara lite pigg och fräsch.

Har ju by the way en vit månad nu, fick för mig att det kunde va en bra idé nu när jag ska tänka lite extra på min hälsa. Kul att utmana sig själv lite.

Nej, nu ska jag återgå till mitt te.

Godnatt!

Inga kommentarer: