Leta i den här bloggen

onsdag 10 april 2013

Beauty Wanties

Eftersom jag är ledig idag sitter jag och kollar runt på mina favoritbloggar, inte helt otippat är de flesta skönhets/sminkbloggar. Så kul att inspireras av alla duktiga tjejer där ute. Nackdelen är väl att jag vill ha så mycket haha. Så många produkter jag vill testa!

Här är några jag är extra sugen på just nu, har någon av er testat dem? Vad tycker ni?


Gift set från Clarins, har börjat älska Clarins. Så härliga produkter! Fick testers på dag och nattkrämen Multi-Active och nu är jag väldigt sugen på detta set.




Marc Jacobs nyaste parfym Dot. Jag har ju Oh Lola innan och nu vill jag att detta ska bli min nya vårparfym. Helt underbar doft!




Too Faced amazing face foundation. Vill verkligen testa den här, har hört så mycket bra om den.




Hur fint nagellack? Gie Gie från Zoya

Inga kommentarer: