Leta i den här bloggen

onsdag 12 december 2012

What's up?

Hur har ni det i kylan? Själv har jag det rätt nice faktiskt. Är ledig idag så jag har varit på stan och fikat med mamma och sedan åkte jag ut till lilla Gillie och red. Skönt att vara tillbaka på hästryggen efter ca en veckas uppehåll. Hur jag har stått ut i två år utan hästar är en gåta.

Hur som helst gick dagens pass såååå himla bra. Vi var helt ensamma i ridhuset vilket jag tycker är så himla skönt. Jag koncentrerar mig på ett helt annat sätt när jag inte måste ha koll på andra eller oroa mig för vad folk tycker. Gillie var jättepigg och glad så hon var en riktig dröm att rida idag. Så kul när det känns som att hon också har kul på ridturen.

Nu ska jag återgå till min kopp med varm choklad och mina mackor!

Hoppas att ni har en bra onsdag!

Inga kommentarer: