Leta i den här bloggen

torsdag 6 december 2012

Trött Lina

Jag vet, ingen vill läsa inlägg om hur trött och seg någon är. Men nu är jag det så ni får helt enkelt stå ut. Sov ca 5 timmar inatt utspritt lite här och där. Hatar att mina sömnproblem kommer tillbaka så fort jag blir minsta lilla stressad. Har sovit toppenbra i flera veckor men det behövs så lite för att vara tillbaka på ruta ett. Men men, nu sover jag antagligen bra inatt istället.

Sedan "mjukstartade" jag ju på jobbet med det härliga passet 7.50 - 19.30. Men det har faktiskt gått riktigt bra. Har varit så uppe i varv och det var kul att vara tillbaka igen så dagen har gått av bara farten. Lyckades reda ut en krånglig situation mot slutet också och det ger ju alltid en liten egoboost. Skönt att det finns tillfällen när jag kan mer än vad jag tror.

Nu ska jag snart gå och lägga mig och läsa ett par kapitel i min bok och förhoppningsvis somna tidigt. Imorgon är det 7.50 - 18.30 som gäller och sedan ska jag hem till bästa extrafamiljen och umgås, har saknat dem massor.

Godnatt på er!

Inga kommentarer: