Leta i den här bloggen

onsdag 17 september 2014

Uppföljning!

Verkar inte vara min starka sida. Men för alla som undrar så. Gick detoxveckan väldigt bra. Höll mig till lågkolhydratmat och körde ett hårt benpass på gymmet plus några fler kortare promenader och en liten ridtur. Resultatet blev 1,5 kg ner. Som jag har hållt sedan dess. Ända till min minisemester där jag släppte allt vad hälsosamt tänkande heter och bara åt allt jag var sugen på. Som man ska på semester.

Det var för övrigt den roligaste helgen på länge. Jag och Robert åkte ner till Göteborg och hälsade på Anders. Så kul att se hur han bor och uppleva Göteborg igen. Sist jag var där var 2007. Så vi åt goda middagar på Anders favoritställen, shoppade, drack Rose och kollade på Top Gear i soffan och som avslutning kom Adam och hälsade på och de tre männen fick laga årets frukost.  Hade verkligen superkul hela tiden.

Nu ska jag återgå till min tvätthög, den tvättar sig ju tråkigt nog inte själv. Sedan ska jag bara slappa hemma innan jag ska jobba vid 14.

Inga kommentarer: