Leta i den här bloggen

söndag 28 september 2014

Sjuk.

Bläääää. Så känner jag just nu. Har gått och dragit på något slags förkylningsvirus hela veckan och i fredagskväll var jag riktigt seg i kroppen. Lördagmorgonen var ännu värre men släpade mig ner till stan där jag skulle fika med mamma innan jobbet. Fick gå hem efter en timma och ringa och sjukanmäla mig istället. Trist!

Låg i soffan och vilade hela dagen och kvällen igår men är fortfarande inte frisk så jag fick stanna hemma idag också. Känns inte alls bra att vara borta andra veckan på ett nytt jobb, men att stå i en reception och hosta och snora känns inte som ett alternativ.

Är väldigt opepp idag. Jag som har varit så glad i flera veckor känner mig mest bara hängig och omotiverad. Men det kan ju bero på att jag faktiskt är sjuk. Sen hade jag en riktigt dålig dag på jobbet i fredags, som drog ner mitt humör rejält. Men man kan inte göra alla människor nöjda, så är det bara.

Ja ja, nu ska jag ta mig upp ur sängen och se om det finns någon frukost. Sedan ska jag spendera min dag i soffan med godis och film. Imorgon är jag ledig och förhoppningsvis frisk.

Inga kommentarer: