Leta i den här bloggen

torsdag 25 september 2014

Lyxig torsdag!

Idag har jag unnat mig lite välbehövlig lyx och avslappning. Efter mitt jobbpass bokade jag in mig på en ansiktsbehandling hos en av spaterapeuterna på Gränsö. Det blev en syrabehandling som rengör på djupet och dom avslutning valde jag till "guldmasken" som ska vara som ett mini ansiktslyft. Kände mig otroligt fräsch efteråt och de senaste veckornas stress syntes inte alls i ansiktet. Kommer definitivt att göra den fler gånger.

Efter jobbet stannade jag till hos mamma och åt middag, spagetti med köttfärssås och äppelpaj till efterrätt. Hur mysigt som helst.

När jag kom hem fick det bli en lång dusch och ett Skypesamtal med Cajsa som bokat hemresa i november. Längtar!!!

Nu ska jag strax släcka och sova. Imorgon väntar en 11.50-19.45 dag på bolaget och på kvällen ska jag ut och äta tapasplanka på Briggen. Det ser jag fram emot!


Godnatt på er!

Inga kommentarer: