Leta i den här bloggen

onsdag 3 september 2014

Dag två och tre!

Hej! Nu blir det ett snabbt inlägg innan jag ger mig ut på joggingtur innan jobbet. Börjar kl 13 idag så jag har haft förmiddagen ledig. Skönt! Tänkte uppdatera hur det går med min "diet". Förutom att jag var döhungrig i måndags kväll går det bra. Har inte ätit nåt socker på tre dagar nu och det är BRA för att vara mig. Dag två och tre ser ut såhär:

Dag 2:

Frukost: 1 dl kvarg med 1/2 dl blåbär och 1 msk solrosfrön.

Lunch: grönsallad med räkor och avokado.

Mellanmål: chiapudding (chiafrön, sojamjölk, kakao och lite agavesirap) och kaffe

Middag: tonfisk med sallad, gurka, tomat och avokado.

Kvällssnack: 2 plommon

Motion: Ingen

Dag 3:

Frukost: chiapudding med blåbär, kaffe

Lunch: 1 burk makrill i tomatsås med sallad och avokado

Mellanmål: Kvarg och nötter

Middag: äggröra med sallad, tomat och avokado

Motion: 30 min jogging/powerwalk

Inga kommentarer: