Leta i den här bloggen

tisdag 22 april 2014

Seg tisdag!

Åh, jag vet att man inte ska skriva negativa blogginlägg och hålla på att gnälla över småsaker. Men vem fan är på topp jämt? Inte jag i alla fall.

Påskhelgen var jättebra. Firade med mamma och Anna på lördagen och Anna och pappa på söndagen. Igår var jag ute hos hästarna, fikade i solen och gick långpromenad. Hade en perfekt vårdag och var jättenöjd med typ allt.

Och idag har ALLT gått emot mig. All teknik på jobbet strulade så jag fick inget vettigt gjort vilket var så jävla irriterande eftersom jag var där tre timmar innan jag skulle börja för att hinna vara med på möte och fixa undan det som blivit liggande på kontoret i påskhelgen. Hade 18 olästa mail som jag fick börja beta av på en dator som funkade bäst någon gång i mitten på 90-talet typ. Skrivaren vill jag inte ens prata om. Hade sovit dåligt också så utgångsläget var ju inte direkt toppen. Inte ens dokumentförstöraren var på min sida så det som skulle tagit 10 min tog en timma ungefär. Sjukt irriterande!

Lyckades även få skäll av kunder för sånt som inte på något rimligt vis skulle kunna vara mitt fel eftersom jag, tro det eller ej, inte driver systembolaget själv efter eget tycke och smak. Suck!

Jag som varit så sugen på kettlebellspasset som var idag struntade i det och åkte hem istället. Behöver snygga till mitt hem lite och dessutom är jag så sur att jag inte orkade vara bland folk mer idag. Ibland är det så otroligt skönt att bara få vara ensam hemma.

Hoppas på en mycket bättre dag imorgon för den här har inte varit ok någonstans. Nu ska jag krypa ner i soffan och kolla på ett par avsnitt "Biggest Loser". Dit jag förövrigt snart borde söka själv känns det som. Det ynkliga lilla kilot som jag lyckats gå ner de senaste veckorna sitter återigen på plats efter den här helgen. För att jag inte kan bete mig.

Karma hatar mig.

Inga kommentarer: