Leta i den här bloggen

lördag 12 april 2014

Hektisk vecka!

Men heeeeej! Nu blev det ju en sån där lång paus igen. Sorry. Men den här veckan har varit så fullspäckad att jag inte har haft vare sig tid, lust eller ork till att blogga.

I måndags jobbade jag till 19.15 sedan packade jag och gick en powerwalk med Malin på 9 km.

I Tisdags åkte jag till Stockholm eftersom jag skulle på kurs på Skarpö. Åker alltid en dag innan för att slippa stressa och gå upp typ 4 på morgonen. Och liiite för att jag gillar att bo på hotell och hänga i Stockholm.

I Onsdags började kursen (Varmrätter) så Ons, Tors och Fre åt jag och testade drycker till (Obs: Vi spottar givetvis när vi provar så man dricker ju inte hela dagarna.) Kursen var verkligen jättebra och jag lärde känna flera härliga kollegor. Lärarna var helt underbara och maten fantastisk så jag är helnöjd! Kom hem vid 23 igår och var så trött efter resan och alla intryck.

Idag har jag jobbat 7.30 - 14.30 sedan firat mina syskon som fyller år. Först hos pappa med jättegod plockmat och sedan hos mamma med tacos, bubbel och tårta. Jättemysigt!

Nu har jag äntligen satt mig i min älskade soffa och är helt ensam för första gången på väldigt länge. Så himla skönt! Alltså, jag älskar ju folk och att umgås men ibland är det så skönt att tvätta av sminket, ta på fula myskläder, sätta på en film och bara vara. Älskar det!

Imorgon ska jag bara vara hemma och ta det lugnt. Det blir nog en långpromenad med Malin också men förövrigt har jag inga planer. Skönt efter den här veckan. På måndag åker jag och två till från jobbet till Kalmar på "studiebesök" i deras butik. Mycket spännande! Dessutom är det Påskveckan på jobbet vilket innebär fullt upp. Kul när det händer lite!

Inga kommentarer: