Leta i den här bloggen

fredag 4 april 2014

Hemmakväll

Godkväll!

Sitter här i myskläder, osminkad och med en kopp te i handen. Har jobbat till 18.45 ikväll så det var rätt självklart att det skulle bli en hemmakväll. Jag har liksom kommit över det där stadiet när jag var tvungen att göra nåt varje fredag för att inte vara tråkig. Jag gillar mina hemmakvällar nu.

Imorgon är jag ledig och har inget särskilt planerat förutom en fika på dagen och middag med några kollegor på kvällen. Det ska bli kul. Jag har önskat potatisgratäng, som är min favoriträtt. Får se vad det blir till.

Jag är så himla trött ikväll. Känner mig lite förkyld och hängig men det kan ju vara allt helvetespollen. Jag ska ta mig till apoteket imorgon och bunkra allergitabletter.

Nej, nu ska jag gå och försöka få in min Lilly som har varit ute hela dagen och sedan tänker jag faktiskt gå och lägga mig tidigt.

Godnatt och trevlig helg!

Inga kommentarer: