Leta i den här bloggen

tisdag 5 juli 2011

Help me!

Nu är jag lite trött på att min blogg blivit så tråkig. Den handlar ju bara om hur mycket jag jobbar och vad jag gjort i helgen. Men ibland är det svårt att komma på saker att skriva om så nu tänkte jag att ni som läser ska få va med och bestämma. Ge mig rubriker så skriver jag därefter. Det kan vara vad som helst, något ni vill veta eller något ni tycker att jag ska ta upp. Frågestund kanske men det har jag ju försökt med innan och fick bara två frågor, men om ni vill kör vi det igen.

För att ännu en gång berätta om min dag kan jag säga att den innehållit jobb 11.50 - 18.30. Lugn dag på jobbet och allt flöt på bra. Nu ikväll har jag träffat Anders och Cajsa och snackat lite skit, väldigt trevligt och välbehövligt. Har haft så mycket som snurrat i huvudet de senaste dagarna.

Det är ju så himla mycket som ska bestämmas hela tiden. Just nu håller jag på att planera min höst och det går ju helt ärligt inte bra alls eftersom jag inte vet vad jag ska göra. Alls. Jag vill så mycket och jag vill så stora saker så jag blir besviken när det inte blir som jag vill. Men just nu lutar det åt att försöka hitta ett fast heltidsjobb i Västervik, så att jag kan spara ihop lite pengar och göra nåt vettigt av mitt liv. Typ inte sitta fast i en stad där alla känner alla och det inte finns några jobb.

Inga kommentarer: