Leta i den här bloggen

onsdag 13 juli 2011

Day off!

Min lediga dag har spenderats ute på Gränsö men mamma och Daniel. Så himla mysigt även om vädret inte var nån höjdare.

Nu är jag segast i världen och ligger och kollar på cougar town. Ska ta tag i mig själv snart.

Har verkligen inget bättre att komma med för tillfället, är så himla sugen på att beställa smink från E.L.F men det får vänta ett tag till. Blä för att va fattig.

Filmen igår var för övrigt sååå bra! Jag älskade den verkligen och tyckte att den var jättebra i förhållande till boken som jag ska börja läsa om nu :). Tack Lenny för att du bjöd oss på en toppenkväll. Nästa gång ska jag dock låta bli att go crazy med popcornkryddorna. Öste på med Cheddar, parmesan/garlic, smör och choklad/marsmallow. I varsitt hörn från början vilket var helt ok men efter ett tag blev det bara äckligt, men inte stoppade det mig för att äta upp allt. Tjockisvarning på mig.

Nu: Dusch!! (det tråkigaste jag vet)

Inga kommentarer: