Leta i den här bloggen

fredag 29 juli 2011

Busy!

Skulle publicerats för en evighet sen men endå :P


Alltså, det blir ju inte mycket till bloggande nu för tiden, har fullt upp med jobb och annat. Fråga är väl hur många som faktiskt läser bloggen. Har inte haft så många besökare på sista tiden så det känns lite meningslöst. Men jag är ju sån bloggnörd så jag kommer nog inte att lägga ner bloggen helt. Kommer säkert sitta här när jag är 60 och ta bilder på mina middagar och lägga upp dagens outfit (komplett med fotriktiga skor) medans alla unga undrar va fan jag håller på med haha.

Hur som, den här veckan har varit väldigt bra. I tisdags åkte jag, älskling, Anna och John till Kalmar där det blev lite shopping och världens godaste lunch. Kan verkligen rekomendera Getosttoasten på 4 kök inne på Kvasten, såå jävla god. Fick med mig några riktigt bra fynd så jag var nöjd med dagen. Mysigt med lite dagsutflykter så där.

I onsdags firade jag och min darling 3 år. Vi åt en supermysig middag på Gusto och sedan blev det ett par glas vin på Morella. Jag lyckades även bli bjuden på en gratisdrink av någon som tyckte att jag var den snyggaste han sett. Eftersom han var nykter misstänker jag synfel men kul va det :)

Annars jobbar jag som sagt och det trivs jag bra med, detta är lätt ett av de bästa jobb jag haft. Mycket beror nog på att jag jobbar med så himla bra människor. Stämningen är alltid så otroligt bra :)

Ikväll har jag en hemmakväll för mig själv. Ska jobba vid 7 imorn så jag orkar inte gå ut. Har köpt hem en pizza från Gusto (med getost, är besatt)och ska snart ta en dusch och bara pyssla om mig själv för det behöver jag. Det blir svettigt värre av att köra ölvagnar kan jag meddela.

Inga kommentarer: