Leta i den här bloggen

måndag 18 juli 2011

Hej på er!

Inte mycket till bloggande den här helgen men det beror på att jag har haft fullt upp med massa annat. Har haft så jävla kul och känt mig mer som mig själv än vad jag gjort på länge och jag ska berätta mer om helgen imorn.

Nu är jag nämligen inte alls på humör och ska bara ta en dusch och stryka mina arbetskläder innan jag går och lägger mig. Är så jävla trött. Inte fysiskt men psykiskt. Det känns som att det är för mycket som trängs i mitt lilla huvud nu och jag är inte alls en rolig person att ha att göra med vissa stunder. Men det ändrar sig nog snart, allt har en förmåga att lösa sig och om det inte gör det kan man ju alltid förtränga problemen. Eller låtsas att de inte finns :P

Önskar att jag var lika hårdhudad som jag var när jag var yngre, då spelade det ju ingen som helst roll vad folk tycke och tänkte för då trodde jag att jag hade rätt hela tiden och att jag visste bättre än alla andra. Men man blir väl mesigare med åren kanske. Eller så har jag helt enkelt skalat bort alla de där meningslösa människorna ur mitt liv och kvar finns bara de vars åsikter faktiskt betyder något och då blir allt så mycket viktigare. Och svårare.

Allt är så jävla svårt, varför kan det inte vara lite lätt nån gång?

Inga kommentarer: