Leta i den här bloggen

lördag 27 juni 2015

Sovrumsinspiration: 50 shades of Grey.

Rubriken till trots syftar jag inte på något snuskigt här utan helt enkelt Grey som i färgen grå hehe.

Robert och jag planerar att måla om i hans sovrum på semestern så nu när jag kom hem från jobbet började jag googla efter inspiration. Det är ju så himla snyggt med kombinationen vitt och grått tycker jag och lyckligtvis tycker R det också.

Vår säng (min bästa investering någonsin) är nästan identisk med den på bild nummer fyra, så det är den vi kommer att utgå från i valet av färg. Just nu lutar det åt en ganska mörkt grå nyans på väggen som sänggaveln står mot och så behåller vi resterande väggar vita.

Jag älskar verkligen att inreda, light-renovera och drömma om hur olika rum skulle kunna se ut. Det är bland det roligaste jag vet.













Inga kommentarer: