Leta i den här bloggen

fredag 12 juni 2015

Inte världens bästa fredag.

Hej hej från soffan. Har tagit en välbehövlig paus från allt i 30 minuter. Är på mitt allra sämsta humör .

Varför det kan man ju undra. Särskilt eftersom det är fredag och strålande sol. Jo, för att jag började bli förkyld igår och tänkte att det bästa botemedlet var en hel natts sömn. Fick jag det? Nej. Min granne tyckte att det var en bra ide att ha fest hela natten. De blev tysta strax innan jag gick till jobbet.

Inget har gått som jag vill idag och jag blev kvar en timma extra på jobbet trots att jag stressade. Så nu ligger jag här och surar.

Ska försöka sova en liten stund för ikväll ska jag träffa några av mina fina kollegor från Gränsö och ta ett glas vin. Det ser jag verkligen fram emot så då tänker jag inte vara trött och sur.

Inga kommentarer: