Leta i den här bloggen

torsdag 4 juni 2015

Kvällsblogg

Godkväll! Ligger i min säng och tittar på Modern Family (har sett detta avsnitt 10 gånger så tänkte att jag kan blogga under tiden) efter en dag som till största delen har spenderats på bolaget. Hade en bra dag på jobbet och när jag kom hem unnade jag mig en lång dusch, manikyr och ett glas vin. Så skönt att ha en lugn kväll och bara ta hand om mig själv.

Imorgon jobbar jag från lunch till stängning och innan det ska jag äta lunch med fina Lina. Det ska bli jättemysigt. På kvällen blir det middag på Guldkant med Cajsa, det ser jag verkligen fram emot. Har inte varit ute på en fredagkväll på evigheter.

I helgen jobbar jag på Gränsö (heldag på lördagen och bara 3 timmar på söndag) och så ska jag och Robert dra igång projekt "Måla vardagsrum". Det ska bli så roligt att förändra lite. Lovar att visa före- och efterbilder.

Nu är det strax dags att sova. Godnatt och hoppas att ni får en toppenbra fredag!

Inga kommentarer: