Leta i den här bloggen

måndag 8 juni 2015

Kärlek

Eftersom den här bloggen på senare tid mestadels har innehållit snabba uppdateringar om mitt liv, samt en hel del gnäll om hur trött och överarbetad jag är, så tänkte jag liva upp den lite med ett snabbt inlägg om det bästa som livet har att erbjuda. Kärlek.

Jag har gått runt hela dagen och varit lite extra nykär och lycklig över det faktum att jag har hittat mannen i mitt liv. Som får mig att skratta även när jag är ledsen, som tar hand om mig, som lyssnar på allt jag säger (även när det är ytterst onödigt) och som förstår mig på ett sätt som ingen annan gör.

Jag har fortfarande svårt att fatta att jag har haft sån tur och hittat en person som på alla sätt och vis är så bra. Som jag ser fram emot att dela hela mitt liv med. Jag trodde nog inte att jag skulle känna så för någon. Att jag överhuvudtaget kunde känna så.

"Störst av allt är kärleken" sägs det ju och nu kan även jag skriva under på den punkten. Är så otroligt lycklig för det.

Inga kommentarer: