Leta i den här bloggen

tisdag 1 juli 2014

Slapp Tisdag.



Om gårdagen var effektiv så var idag dess raka motsats. Jag har i stort sett bara slappat i min nya soffa hela dagen. Har sett på Modern Family, Pretty Little Liars och Vampire Diaries. På eftermiddagen var jag dock iväg på några små ärenden och när jag var klar med dem tyckte jag att jag förtjänade en fika. Jag har faktiskt hållit mig till hälsosam mat och skippat nästan alla onyttigheter sen jag kom hem så nu var det dags. Det fick bli en Starbuckslatte och 1 munk (två halvor för att jag inte kunde välja) och det var supergott och härligt med lite Kanadafeeling.


Efter mitt munkkalas gick jag en kvällspromenad på 4 km och körde ett 15 min corepass med appen Nike Training Club. Superbra app med massor av olika träningspass. Imorgon ska jag prova ett av yogapassen tänkte jag. Hoppas även att det blir fint väder så att jag kan vara ute i solen. Har inte direkt blivit bortskämd med fint väder sen jag kom hem.


Nu ska jag hoppa in i duschen efter mitt träningspass och sedan väntar en kväll med film och te i soffan. Anna kommer hit också och sover här eftersom hon börjar jobba jättetidigt imorgon. 

Godkväll!

Inga kommentarer: